Porin Seudun Tiistaiseura ry:n vuosikokouksen päätöksiä

Porin Seudun Tiistaiseura ry:n vuosikokous pidettiin tiistaina 28.2.2023 klo 18.30 alkaen Porin ortodoksisella kirkolla, Maantiekatu 46.

Läsnä kokouksessa oli 16 henkeä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Vesa Lehtonen.

Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2022 sekä vahvistettiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2023.

Yhdistyksen vuoden 2023 jäsenmaksuksi vahvistettiin 20 €/hlö.

Yhdistyksen puheenjohtajana valittiin jatkamaan Maria Ojanen.
Johtokunnan muiksi jäseniksi valittiin Niina Alhanen, Riikka Joki, Jyri Luonila, Ksenia Mylläri, Arttu Mäkeläinen ja Riitta Salonen.

Tarjoilutoimikunnan jäseniksi valittiin Niina Alhanen, Eija Kortesniemi, Irmeli Heino, Anita Luonila, Ksenia Mylläri, Maria Ojanen, Eija Rannikko ja Pia Vähämäki.

Diakoniatoimikuntaan valittiin kokoonkutsujaksi Jarkko Luonila ja muiksi jäseniksi Riikka Joki, Juhani Koskimaa, Vesa Lehtonen ja Pekka Salonen.

Leiritoimikunnan kokoonkutsujana valittiin jatkamaan Jyri Luonila ja muiksi jäseniksi Niina Alhanen, Teemu Lehtonen, Vesa Lehtonen, Aleksander Lyutukh, Ksenia Mylläri, Arttu Mäkeläinen, Mako Mäkeläinen ja Seppo Peiponen.

Käsityö- ja askartelutoimikunnan (ml. Pyörösten toiminta) jäseniksi valittiin Niina Alhanen, Irmeli Heino, Aulikki Järvi, Eija Kortesniemi, Tuula Nousiainen ja Riitta Salonen.

Kirjallisuuspiirin vetäjänä valittiin jatkamaan Sirpa-Helene Soini.

Ortodoksiapiirin vetäjänä valittiin jatkamaan Jyri Luonila.

Lisäksi vuosikokouksessa päätettiin sääntömuutosehdotuksesta. Jatkossa yhdistyksen vuosikokouskutsu tulee julkaista vähintään kahta viikkoa aikaisemmin Porin kirkon ilmoitustaululla sekä sähköpostitse, ei enää paikkakunnalla ilmestyvässä lehdessä.